onsdag 17 december 2008

Nytt liv


Ja då var det dags att starta ett nytt liv redan innan jul i år.
Har funderat ett tag på alla som "bloggar" och har följt en del med stort intresse så jag tänkte att det kanske man skulle prova på. Sagt och gjort så började jag rota efter min gamla digitala kompakt kamera och vad hittade jag då? Jo mina nya och fina Puma dojjor jag köpte för dyra pengar i somras på en löpbutik i stan. Det dåliga samvetet kom ifatt en blixtsnabbt. Röjde ett tag till och hittade den lilla 4 megapixelkameran för ska en fotograf "blogga" ska det förstås vara med bilder. Så där stod jag med en lite kamera i ena handen och ett par nya jumpa dojjor i den andra och funderade ett tag. Beslutet blev att börja med kameran så jag tog en bild på dojjorna så får vi se när jag tar tag i löpandet, blir väll efter jul som många andra för det är lustigt vad mycket hurtiga människor det kommer ut just i början på året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar